bezig met laden...
Bereik jouw doel!
Welcome! Start your journey!

Griekse Salade

Ingredienten:

170 gram Orzo

200 gram half om half gehakt (kan ook vega gehakt of ander soort gehakt zijn)

200 gram cherrytomaten

1 komkommer

Klein zakje rucola

100 gram Feta (of light feta kaas)

1 ui

Oregano, peper en zout

 

LET'S GO:

1.Neem een pan met ruimkokend water en de kook de orzo in 12-14 min. gaar. Na afloop afgieten.
2.Neem een pan, snipper de ui en pers de knoflook. Doe het gehakt in de pan (ik neem geen boter omdat het gehakt al vet van zichzelf bevat). Doe hierbij de knoflook en ui en rul het gehakt. Doe hierbij peper, zout en 2 eetlepels oregano.
3.Snij de cherrytomaatjes in half en de komkommer in allemaal kleine blokjes. Doe dit in een grote salade kom. Voeg hierbij de orzo. Doe ook het gehakt met, knoflook en ui bij de salade.
4.Meng alles door elkaar, en proef of er eventueel peper en zout toegevoegd moet worden.
5.Neem ongeveer 50-60 gram rucola en doe dit door de salade, verkruimel als laatste de feta en doe deze ook op de salade!

 

Klaar is kees!

Kcal: per 100 gram: 133 kcal. 

CONTACT
VRAGEN? OF MEER INFORMATIE
MEVITA

Meer vragen? Vul het contactformulier in en we komen op je vraag terug.

0031 640215054
Whatsapp
info@mevita.nl
www.mevita.nl